piątek, 15 stycznia 2021

Społecznościówki i reklama




Rynek reklamowy zmienia się jak w kalejdoskopie. Nie ma się czemu dziwić. Gusta ludzi są bardzo zmienne i dynamiczne. Dobry marketing podąża za modą i dociera do miejsc, najchętniej przez ludzi odwiedzanych. Telewizja wciąż jest popularna i skuteczna, jednak prym wieść zaczynają social media. To teraz ich znajomość determinuje dobry marketing. Reklama w mediach społecznościowych okazuje się niemniej efektywna od spotu telewizyjnego, czy radiowego. Jeszcze kilka lat temu byłoby to nie do pomyślenia. Owszem, media społecznościowe są modne już od jakiegoś czasu, jednak dopiero od niedawna stały się kluczowym medium w dobrym marketingu. W reklamie to właśnie social media zaczynają dyktować warunki. Jest to medium niezwykle wymagające, bo bardzo dynamiczne, ale też szalenie obiecujące i o ogromnym zasięgu. A w dobrym marketingu właśnie te cechy ceni się najbardziej. Dlatego reklamodawcy coraz skuteczniej i intensywniej penetrują rynek mediów społecznościowych. To się zwyczajnie opłaca i jest skuteczne.
---------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.